BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 21, 2009

STOP BULLYING ME!!



My friends told me like this ‘ko masi budaklah vie’. I always bullied because of my cepat gelabah. Saya mengaku..me the one yg paling kuat merajuk, nangis .... I am sensitive person.. cepat rasa bersalah, cepat kalut and sometimes blur sampai dunno what to do.. saya sudah besar ba.. already can make my own decision and know where to distinguish good or bad for me..a friend of mine told me to stop acting like a kid..ko sdh besar ba..no need to manja2 lagi..that’s why u always being bullied. Keteh!(it’s mean padan muka)..my besfren told me like that..malu oo..then how? Tu lah..sudah besar but still macam budak..the reason why me still acting like this, bukan saya mau..saya memang manja..then how can I change that? Pastu juz becoz of my ‘chaotic problem’ saja, people bully me..PEOPLE! help me to solve this.. u know what, ‘kekalutan’ juga menyebabkan saya menconteng arang dimuka sendiri…hmm..well,this is embarrassing..sorry people, bukan mau blame u’ols..erm..satu lagi, don’t treat me like a kid..saya sdh besar ba..heehhe,…tolong saya..hilangkan ‘kekalutan’ yang melanda ini..
One thing lg..about Shelby tu..this is the story ah..last time mau buat blog tp xtau mau tulis apa..i’ve told gonsolid and Andres bout this, tp xmo bg url..dondon cakap mcm ni, klu saya tau salah satu ayat atau nama atau pkataan yg ko tulis dblog, saya dpt cari tu blog ko..yala..mmg..lgpun saya blum explore lg mcm mana mau guna blog..erm..then saya cari nama yang ‘org’…tp saya sdh tukar aah..don’t want that name sdh..people laugh at me..ee.jadi knapa la? Bukan cantik meh tu nama? Whatever la u people..mau fikir apa,…



2 comments:

emotion device said...

heheh adakah kamu tertekan di buli?.. tak da la bi.. semua orang sayang kamu.. dan suka bergurau dengan kamu.. banyangkan kalau semua orang tak nak bergurau dengan kamu, cakap yang penting2 je.. mau bual pun takut u melenting.. siapa yang suka?..

so oleh itu kamu patut proud.. ramai yang suka bergurau dengan kamu. anggap benda ni anugerah tuhan.

EiBuRe~ said...

saya x ttekan jg..cuma, kdg2 malu...saya kan pemalu...wakakakakaka
!!!saya tfikir,napa org suka bgurau mcmtu sma saya? sbb sya tgk bukan smua kwn2 saya kna buat camtu..klu kwn2 lelaki, lain la..no hal.hehehehe..erm..tp best jg sbb kmu bgurau pun kmu buat saya ketawa..